Thursday, November 30, 2017

Christmas Special Promo 2017


Image may contain: text
Ho Ho Ho....Christmas is coming !!! Spread the holiday love!!
Browse through our Christmas gift collections, and get the unique present for everyone!
Enjoy RM8 Off on Christmas Gift when you shop Christmas Gift online at our website , valid till 10 Dec 2017, T&C apply.

Ho Ho Ho.... 欢乐的圣诞节还有一个月就来临咯!
一份用心挑选的礼物总能温暖人心,让彼此的心更紧系在一起。
您是不是也在忙着采购圣诞礼物呢?家人,情人间的圣诞礼物,朋友同事间的交换礼物?
看过来就对了!华丽精致的包装,而且创意时尚噢!
我们网站进行着圣诞促销哟!
凡在我们的网站购买圣诞礼物,总额只须在RM80或以上即可享有多达RM8的折扣哟!是不是既便宜,实惠,又大方呢~
记得在结账时填上固本代码XMAS8 就可享有优惠折扣咯~
截止至10/12/2017.
附带条规。

我们拥有超多选择让您选购哟~
赶紧邀约您的家人朋友一同下单吧~
愿大家有个美好的一天~